Здравейте, имам проблем с една Алфа 145 1,6 ТС 99 г. Проблема е следния, като загрее колата и гасне...Без придърпване, без нищо. Просто угасва. И след това трябва да мине известно време за да запали иначе не иска. Свети лампата за температурата, върти но не дава никакви призначи на живот. Стрелката на темп. седи по средата, а лампата свети и колата не пали и свети инжекциона. Като мине известно време си запалва и върви съвсем нормално както винаги си е вървяла. Съмнява ме темп. датчик, но ако иомате някакви други идеи моля, помогнете.
Известие
Collapse
No announcement yet.
КОЛАТА ГАСНЕ???
Collapse
X
-
да, но защо го прави само като загрее. освен това пропуснах да кажа, че като я запаля сутрин на студено и не работи изобщо като хората, няма мощност, после се оправя като позагрее, и като загрее повече, гасне. освен това намирисва на изгорял кабел някъде около снопа кабели които отиват към бобините. размотах изолацията няма нагорял кабел??? а датчика на коляновия вал какво общо има с температурата?Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)
Comment
-
Първоначално публикувано от gh0str1d3rда, но защо го прави само като загрее. освен това пропуснах да кажа, че като я запаля сутрин на студено и не работи изобщо като хората, няма мощност, после се оправя като позагрее, и като загрее повече, гасне. освен това намирисва на изгорял кабел някъде около снопа кабели които отиват към бобините. размотах изолацията няма нагорял кабел??? а датчика на коляновия вал какво общо има с температурата?97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
Re: КОЛАТА ГАСНЕ???
Първоначално публикувано от gh0str1d3r........а лампата свети и колата не пали и свети инжекциона. Като мине известно време си запалва и върви съвсем нормално както винаги си е вървяла. ..........
Значи дори и да не свети постоянно грешката е записана97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
Алооо, Yon!!! Що не вземеш да си прегледаш твоя централен копютър отгоре. На всички колеги им даваш този съвет да си проверяват компютрите на колите. То т`ва да не боза дето се вкисва и излиза от бутилката. Компютър който не е "базикан" в България много рядко дава грашки. На мен също ми каза че проблема с незапалването е от компютъра а се оказа от предпазител.[/img]
Comment
-
Първоначално публикувано от INIvanovНа мен също ми каза че проблема с незапалването е от компютъра а се оказа от предпазител.[/img]
Провери и ще видиш
п.с.
Пусни търсачката почети един месец и тогава пиши тука
...а и това , че колата не пали може да е от какво ли не. Те хората затова са ги измислили всичките тия работи ?97' Alfa Romeo 146 1.6 TS
.....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....
Comment
-
Всеки може да прочете второто ти мнение в - "Не мога да запаля Alfa 145please help"
Първоначално публикувано от YonПървоначално публикувано от ivelinсмени си филтъра и проблемите ти изчезват.Може да ти се струва странно и тупо, но не можеш да си представиш колко по-добре ще ти върви колицата
Comment
-
че профилактината диагностика е редна - редна е ... аз си ходя редовно.
но пък и за това е форумта - ако някой е имал същия проблем да сподели ... ако не е имал - да чете с интерес и да си трае - мое пък да заима.Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от INIvanovВсеки може да прочете второто ти мнение в - "Не мога да запаля Alfa 145please help"
Първоначално публикувано от YonПървоначално публикувано от ivelinсмени си филтъра и проблемите ти изчезват.Може да ти се струва странно и тупо, но не можеш да си представиш колко по-добре ще ти върви колицатаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
FRA autoadapt. param.
Fractional Relative Adaptation; a fuel injection adaptation method used to compensate for engine/sensor changes under load which affect the AFR, e.g. MAFS output error
TRA autoadapt. param.
Time Relative Adaptation; a fuel injection adaptation method used to compensate for engine/sensor changes at idle, which are short term & small affecting the AFR, e.g. intake air leaks,and which generally varies equally with +/- values under normal conditions
Ми тия неща горе казват най-общо, че има некъв шаш при смесообразуването, който явно не може да бъде компенсиран и се стига до (или по-скоро се дължи на) Fuel Trim (спиране на горивото).
Аз досега се стисках да не се обаждам в тая тема, но при тия обстоятелства да зема да си кажа
При мен го имаше същият ефект и се оказа задръстен горивен филтър (само че не ми е светвала лампата на инжекциона). Вальо тогава и мен ме прати при коляновия валТа провери, ми е мисълта.
p.s. мойте симптоми за всеки случай
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4573
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95
Comment
Comment